Macierzyństwo

W listopadzie 2016 roku pani Barbara z Poznania złożyła na ręce poznańskich sióstr serafitek piękne świadectwo, dotyczące poczęcia długo oczekiwanego dziecka przez córkę. Zatroskana babcia od dłuższego czasu wypatrywała upragnionego wnuka, o poczęcie którego już od dawna gorąco się modliła. Córka pani Barbary miała wtedy 38 lat i twierdziła, że nie chce mieć dzieci, gdyż nie widzi siebie w roli matki. W swoim liście dająca świadectwo napisała: "Modliłam się długo, modlitwą, którą dostałam z wizerunkiem siostry Sancji, o uproszenie łask za jej wstawiennictwem. Pokładałam wielką nadzieję w tym, aby Pan Bóg obdarzył moją córkę dzieckiem. Modliłam się o to przy każdej okazji w kościele, w domu, w sanktuarium w Licheniu, ale mam wrażenie, że to właśnie prośby kierowane za pośrednictwem bł. s. Sancji sprawiły, że córka jest w ciąży i jest z tego powodu bardzo szczęśliwa. Martwi się tylko o zdrowie dziecka. Natomiast ja modlę się do bł. s. Sancji, ale teraz już o pomyślne rozwiązanie i zdrowie dziecka".

za: M. Wełnic, Anioł Dobroci. Bł. Sancja Szymkowiak, Poznań 2017.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz