Podziękowania za znalezienie pracy

Prośby i podziękowania za odebrane łaski nieustannie spływają do Domu Generalnego Sióstr Serafitek w Krakowie oraz do Domu Prowincjalnego w Poznaniu. Wśród nich znajduje się bardzo wiele dotyczących odebranych łask w modlitwach o znalezienie pracy. Bł. Sancja pomaga w różnych zwykłych, codziennych sytuacjach i problemach ludzi. Jedna z osób dających świadectwo napisała: "Modliłam się do bł. Sancji o pracę dla mojej córki i prośba została wysłuchana. Wierzę głęboko, że nastąpiło to za wstawiennictwem siostry Sancji". Inna kobieta złożyła takie podziękowanie: "Zwróciłam się do jednej z sióstr serafitek z prośbą o modlitwę za mojego wnuka Michała, by Bóg pozwolił mu znaleźć pracę, żeby mógł utrzymać swoją rodzinę - żonę i rocznego synka Pawełka. Siostra dała mi obrazek z bł. Sancją i modliłam się szczerze o jej wstawiennictwo. Michał otrzymał pracę, mógł dzięki temu wynająć mieszkanie i wziąć rodzinę do siebie".

za: M. Wełnic, Anioł Dobroci. Bł. Sancja Szymkowiak, Poznań 2017.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz